maanantai 10. kesäkuuta 2013

Kesäkynsiä <3

 
Oon tässä nyt muutamat kynnet tehnyt enkä oo niitä viellä oollenkaan teille esitelly, joten tässä olis muutama kuva. 
 
En yleensä tee tällasia kynsiä mutta onpahan nyt kokeiltu ja tykkään kyllä!
Kukkaset on tehty isolla dotting toolilla: siis viis palloa ''ympyrän muotoon'' ja sitten vaan vähän levitin lakkaa kohti sisustaa.

Oikean käden kynnet

Vasemman käden kynnet. Mä tykkään näistä jotenkin enemmän :) pikkusormi vaa vähän feilas :D
 
Ja sitten on vähän vanhempi lakkaus, nää oli mulla kevätjuhlassa ja ylppäreissä :)
Coralin matta vaaleensininen ja fimoja. Aika yksinkertaset mutta ei nätti lakka mitään koristeluja tarviikkaan :)


 
 
Sitten vielä lakat mitä oon näihin käyttäny:
- Rimmel aluslakka
-Lumene  nmr. 9 Kesän hehkua
-Coral matta musta nmr. 415
-Coral matta vaaleensininen nmr. 409
 
Sellasta, mulla on loma menny ihan kivasti ja on ollu tosi lämmin <3
Kivaa kesää kaikille!

 

2 kommenttia:

  1. Ihanii kynsii! Jotenki fimot on vaan niin kesäjuttu :>

    http://snazzynails.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Oi kiitos! ihan samaa mieltä fimot ja kesä <3

    VastaaPoista