sunnuntai 8. joulukuuta 2013

Ruusu-timantti-sydän-rusetti-Ranskis

Hyvää joulukuun 8. päivää!  Oli tosi kiva kun perjantai oli itsenäisyyspäivän takia koulusta vapaa. Tuntu jo vähän että olis lomalla:) nii no huomenna taas pitäis hilautua sinne kouluun... mutta ei anneta sen nyt häiritä! Tulin teille esittelemään nämä mun tänhetkiset kynnet.

Perjantai iltana kun olin menossa nukkumaan, huomasin että oli jättänyt O.P.I Alpine snow tohon mun yöpöydälle. Kynsissä ei sillon ollut edes aluslakkaa joka on sinänsä hyvin huolestuttavaa koska oon huomannu että mun kynnet alkaa heti liuskottumaan ja katkeilemaan jos pitää kynsiä ihan ilman mitään. Tai varsinkin jos pitää vanhoja vähän rapistuneita lakkoja pitkäänkin kynsillä, sillon kynnet ainakin mulla katkeaa. No siis teki vaan mieli puuhastella kynsiin jotain niin päädyin siinä sitten tekemään ranskista. Se on oikeesti varmaan helpoin ja nopein lakkaus mulle henkilökohtaisesti. Lisäilin sitten niitten valkosten kärkien päälle vähän koristeluja ja täytyy sanoo että on erittäinkin tyytyväinen näihin :)



Yks timantti onkin tosta nimettömästä jo tippunu.
Vasemmalla kädellä käsinmaalaukset oli tietty vaikeempi tehdä, muuta kerta kerralta menee paremmin ja käsi tärisee vähemmän;)


Käytin näitä lakkoja:

- GinaTricot  base coat
- O.P.I Alpine snow
- GinaTricot 01 black
- GinaTricot 04 azalea pink
- itse sekoitettu vaaleanpunainen (Ginatricot: azalea pink+white)
- O.P.I Don't mess with OPI
- Seche Vite 

+ timanttistrasseja nimettömissä ja kukkakynsitarroja peukaloiden kynsissä


Olipa rentouttavaa taas kirjotella. Taas vierähti jonkin aikaa siitä viime postauksesta. Mun piti muuten tilata se Ciaten kynsilakkajoulukalenteri mutta tyydyinkin sitten vaan ihastelemaan niitä toisten blogeista, ehkä ens vuonna sitten... Nyt mulla on siis vaan perus Fazerin suklaajoulukalenteri, aamu lähtee aina hyvin käyntiin suklaalla :)!

Ja hei muuten! Mun on jo pitkään pitänyt tehdä uusi banneri, ja nyt vihdoin sain sen tehtyä. Mitäs pidätte? :)

4 kommenttia: