keskiviikko 31. heinäkuuta 2013

Kynnet kummitädille ja yllätyksiä

Musta ei oo nyt hetkeen kuulunu mitään ku onnistuin rikkomaan mun tietokoneen -.- mutta se toimii jälleen joten mä oon nyt back:) Tultiin mökiltä lauantaina. Mökillä tein kynnet mun kummitädille. Mietin aika pitkään että mitä tekisin mutta sitten löysin just tälle henkilölle sopivat koristelut YouTubesta täältä. Arvelin että ne saattais olla mieleiset ja olihan ne:) 

Musta on aina jännää tehdä muille kynsiä.( No kokonaiset 3 kertaa oon tehny muille kun perheenjäsenille, vaikka moni on kysyny että voisinko tulla tekemään kynsiä) Siinä on vaan sellanen juttu että kun lakkaa omia kynsiä niin tietää aina mitä niistä ajattelee ja jos sattuu joku kämmi niin sen voi aina korjata rauhassa. Mutta ainakin mulla tulee järkyttävät paineet, toiselle tehdessä, että tykkääkö se, entä jos se aattelee et ne on ihan hirveet, tai mitä jos se kattoo just sillon ku sohasen sitä lakkaa minne sattuu. Mutta hyvin se meni rennon keskustelun parissa, ja muutaman kerran taisin ''kynsimallia'' kieltää katsomasta:DD 

Mutta tässä nyt vähän kuvia miten tää kynsienlakkausoperaatio meni:)


                                                             
                                                                Tältä näytti ''työpiste''


                           Näinkin nää näyttää ihan kivoilta, pitää muistaa tää koristeluidea;)




                 Tällaset niistä tuli. Oon kyllä ite tosi tyytyväinen näihin ja kummitätikin tykkäs:)


          Ja sitten niihin ylläreihin. Sain lahjoituksena tutulta tälläisen Sally Hansenin alus-                                                             ja päällyslakan. Kiitos!c:



 
En oo tätä vielä paljoo käyttänyt mutta vaikuttaa ihan hyvältä.
 
Ja toisen yllärin löysin kun tulin eilen kotiin kaverilta. Olin niin innoissani kun huomasin että mulle oli tullu postia:) Sain siis tän paketin juuri tältä samalta kummitädiltä jolle tein ne äsköset kynnet.
Paketin sisältö näytti tältä:
 




                                           Tää oli kyllä tosi mieluisa paketti ja tarpeellinen!

(*hyvinvointi)
Tää osa paketin mukana tulleesta kirjeestä hymyilytti erityisen paljon c:
 
 
 
Ehkä mä voisin jatkossa ruveta tekemään vähän enemmän muille kynsiä. Ja eiks se menny niin et vaan tekemällä oppii;)
 
Hyvää loppulomaa kaikille ja mitäs muuten tykkäsitte kynsistä ja tälläsestä vähän pidemmästä postauksesta?

2 kommenttia:

  1. wooow iha tosi kivat kynnet ! voisin itselle tehdä samanlaiset tässä joskus :) oot kyl tosi taitava!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon:)! ja tee ihmeessä, näihinhän voi valita melkein mitkä värit vaan;)

      Poista