keskiviikko 31. heinäkuuta 2013

Parit uudet lakat

Kävin pari päivää sitte kaverin kanssa kiertämässä paikallisia kirpputoreja, ja löysin kyllä aika kivasti kaikkee:)  Ja sitte kävin viel nopeesti ideaparkissa... Päämääränä oli saada Gina Tricotista 3 kynsilakkaa. Ne mä löysinkin, tosin olin hiukan pettynyt meiän Gina Tricotin lakka valikoimaan. Tai en oo siis missään muualla käynytkään mutta ei siellä kyllä niitä sävyjä ollu mitä oon eri kynsibloggaajilla  nähny. Mutta oliko ne sävyt jopa kausittain vaihtuvia?!

         Muiden ostosten lisäks löysin tän ihanuuden sieltä kirppikseltä. Tällä  oli hintaa 4 euroa.





Ja sitten nää Gina Tricotin lakat. Otin ihan perusmustan ku se on taas loppu. Ja tässä on hinta-laatu suhde kohdillaan. sitten toi sininen oli heräte ostos, ku muistelin ettei mulla olis vielä yhtään tän sävyistä lakkaa. Ja sitte tää kiva glitteri, koska mulla ei oo kauheen montaa glitterlakkaa.

   
Ja vielä tästä tarkempaa kuvaa, koska glitterlakkoja on tunnestusti aika vaikeata kuvata;)

                                                                Joo moikkaaa:)!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti