tiistai 9. heinäkuuta 2013

Moikka pitkästä aikaa! Mun piti postata 2 viikon takaisista ostoksista jo sillon kaks viikkoo sitten mutta en saanu aikaseks... Mut nyt mulla on aikaa, ollaan menossa nimittäin  mökille, ja mulla onkin jo pari ideaa mistä voisin tehdä postauksen. Näytän mitä ihania, mulle uusia juttuja ostin Tampereen Stockmannilta:)

Tän salkun löysin Tigeristä, niin söpö:3 sinne ajattelin koota noi mun kynsitarvikkeet.

 Menin sitten sinne Stockmannille ja suoraan kynsitarvikehyllylle. Tutkiskelin jonkin aikaa niitä juttuja ja huomasin että siellä oli Konadin aloituspakkaus joka makso muistaakseni 39.95€ Tutkiskelin sitä ja kysyin jopa myyjältä, että olisko siitä sellasta kappaletta mistä näkis että mitä se tarkalleen sisältää kun takana oli vain seloste. Ei ollu ei.Totesin sitten siinä että tulee mulle edullisemmaks ostaa kaikki tarvikkeet erikseen. Näistä kokosin oman aloituspakkaukseni:

Tuplaleimasin 5.20€




Laatta m57 6.50€

Leimauslakka musta ja valkoinen 5.80€/kpl


            Ja vielä näitten lisäks ostin mun ensimmäisen O.P.I lakkani  <3__<3
Ehkä vähän tylsä valinta ottaa vaan valkonen mutta en halunnu pettyä jos joku värilakka oliski ollu ihan lirua, niin otin sitten Alpine Snown kun kaikki  on niin kovasti sitä kehunu.Onhanse aika täydellistä<3 

                                                                         
                         

Ensimmäiset leimailut, täytyy vähän vielä harjoitella tekniikkaa;) nää oli kyllä oikeet tuijottelukynnet, katselin vaan näitä ja ihastelin, toi valkonen lakka sai mun kynnet näyttämään ihan tekokynsiltä, Hassua:D

Tässä viellä siskon tekemät :)

Hyvää kesää <3!
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti