torstai 8. elokuuta 2013

Butterflyes

Esittelempä nyt teille kynnet jotka tein tänään:





                                        Näistä tuli musta oikein kivat, ja kesäiset:)!

 



 Sain nää oikeenkäden kynnetkin mun mielestä aika hyvin tehtyä, toki toi musta vähän sotkee, mutta oon kyllä lopputulokseen tosi tyytyväinen!
 

Ja sitten mun universumin pelastus ja tän vuoden paras ostos ( noeinytihan ) Seche Vite! Olin jo jonkun aikaa ollut aikeissa  hankkia tää. Mulla oli jotenkin sellanen käsitys että tätä pikakuivattava päällyslakkaa saisi vaan nettikaupoista. Mutta sitten kuulinkin että Secheä saiskin Kicksistä. Ja sinne oli päästävä. Siellä oli vielä loistava tarjous klubi-kortilla 8,90€ ! ( ilman klubi-korttia 13,20€ )


Kuivu ihan älyttömän nopeesti ja mun lakkauksissa ei oo mitään jälkee, vaikka sitten lakkailujen jlk heti touhusinki vaikka mitä. Tästä tulee kyllä niin mun luottotuote_ ja varmasti monen muunkin on jo. Tosi monihan tätä on kehunut!


            

2 kommenttia:

  1. voisiks pistää kuvan sun kaikist lakoist? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oliki joku postaus mökiltä, missä näytin mun lakkoja siinä ei ollu kyllä ihan kaikki, ja onhan niitä tullu aika monta lisää. Tarkotikko kuvaa missä olis ihan kaikki lakat sikin sokin vai jtn tarkempaa esittelyä?:)

      Poista